понедељак, 9. фебруар 2015.

Pitice s kačkavaljem

Veliki pozdrav za nove čitaoce koje sam stekao na seminaru u Zrenjaninu.

Ovo je racept za moju drugaricu Sandru. Sprema sa veoma brzo (znam da ona, s obzirom na posao kojima se bavi, nema baš puno vremena), a prilično je ukusno. Može za doručak, za večeru, a i za grickanje između obroka. 

Ovo je osnovni recept. Ima varijanti koliko hoćete, tj. u testo možete dodavati začine po volji, pa čak i druge stvari (recimo malo seckane šunke, neke salame i sl.), s tim da ne preterujete - da se ne izgubi poenta.

Potrebni sastojci:




- 400 gr brašna,
- 400 ml jogurta,
- 150 - 200 gr rendanog kačkavalja,
- 1 kašika (ravna) sode bikarbone,
- 1 maslac (stavlja se nasečen na kocke po ukusu, pa ne pišem količinu),
- 1 kašika zejtina,
- so

Priprema:

U dublju posudu sipamo brašno, u jogurt dodamo sodu (da bi ga aktivirali), pa sipamo u brašno, dodamo kačkavalj, kašiku ulja, so (onaj ko namerava da dodaje i druge stvari - sad ili nikad) i mešamo kašikom dok ne dobijemo lepljivo testo.



 Kašikom oblikujemo kuglice i ređamo u predhodno podmazani pleh. U sredinu svake kuglice pravimo rupice (veličina po želji) i u svaku stavljamo po parče maslaca.



 Pečemo u zagrejanoj rerni (ja sam pekao na 150) dok ne dobijemo zlatno žutu boju (ovde sam malo preterao sa pečenjem, mogu se izvaditi i malo ranije).

Rezultat je ovo:

I još:

(Sandra, nadam se da će ti se dopasti. Moj mejl je profitdimitrovgrad@gamil.com).

Prijatno, javite kako je ispalo.

Нема коментара:

Постави коментар

Komentar