четвртак, 12. фебруар 2015.

Rolovane viršle

Još jedan recept iz grupe *na brzinu*.

Kada sam prvi put pravio ovo jelo imao sam nekakve majstore u kući. Dva komada, računam ja po 5 viršli za svakoga - puna kapa. Da ispadnem dobar gazda, u svaku viršlu ubacim tračicu kačkavalja, urolujem u slaninu, dodam bosiljak i soja sos - sve na nivou. Elem, kada je čuo da imamo viršle za doručak, jedan od majstora je izjavio da on *to ne jede*. OK, kažem, imam u rezervi kobasice, časkom ću da  ih propržim, pa ko šta voli. Vraćam se - tepsija sa viršlama prazna. Ovaj što jede viršle kaže da je jedva došao na red od onog što ih ne jede.

Ovo je skromnija varijanta rolovanih viršli.

Potrebni sastojci:

- viršle (komada po želji),
- režnjevi slanine (koliko viršli, toliko i režnjeva),
- nekoliko paprika iz *žive* turšije,
- paradajz iz *žive* turšije.

Seckanje:

Slanina na tanke režnjeve (obično mi je naseče mesar), krajevi oljuštenih viršli se zaseku *na krst* (kao na slici).


Potom pristupamo rolovanju.


Da se ne bi rasturilo, suprotni kraj se prikači jednom čačkalicom.

Potom se ređa u nauljenu posudu za pečenje, čija veličina zavisi od broja rula, a boga mi i broja paprika iz turšije.


(Ovde sam stavio baš malo paprika, možete da dodate koliko stane između viršli).

Ubacite u zagrejanu rernu (tradicionalno 150C) i pecite dok ne bude gotovo - u zavisnosti volite li da slaninica hrska ili ne.


Najslađa u celoj ovoj priči je moča: masnoću koju je pustila slanina, razblažio je kiselkasti sok od žive turšije. Ko nema holesterol...

Prijatno, javite kako je isplao!

Нема коментара:

Постави коментар

Komentar